Bubble Bobble.

Idag har jag och min lilla projektgrupp varit fantastiskt duktiga och skrivit klart vår redovisning. Göttans då, som Tess hade sagt. Så nu gör jag ingenting. Förutom att väntar på att Mr. M kommer hem då. Jo, iallafall så när jag kom hem låg ett paket och väntade. Mr. Ms tevespel Bubble Bobble till nintendot hade äntligen kommit. Så jag testade och hade jävligt höga förväntningar eftersom Mike har snackat röven av sig om hur roligt det är. Men nähe. Det var väl ingen höjdare kan jag tycka. Jäkligt tråkigt faktiskt. Så därför väntar jag på honom, så han kan visa det roliga med det. Tror jag får värma upp med en runda Super Mario, för där snackar vi roligt.
Ikväll är det Linda&Jompa besök, och imorgon är det äntligen äntligen äntligen fredag. Dock en fullspäckad fredag, men iallafall liksom. Ska på mitt lilla möte, sen på stan med Frida, svettigt spinningpass efter det, och slutligen hem till Becca och drinka lite. Pjuh. Blir stressigt. Och efter fredag, då vet ni att då är det LÖRDAG. En lördag i festens tecken. Kommer bli grymt roligt. Efter lördag är det söndag och sen måndag och då börjar allt om igen. Men äsh, det tänker vi inte på nu va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0