Dagen efter...

Oh yes, det känns kan jag ju säga. Fruktansvärt trött, och kanske en smula bakis, även om jag inte så gärna erkänner det. Väldigt rolig födelsedagsfest igår med tävlingar, tårta och striptease. Allt som en vanlig födelsedagsfest ska ha. Eller tårta absolut, tävlingar visst, stripp kanske. Galen skåning som kastade alla kläder, utom strumpan tack och lov, två gånger, haha.  
Så idag händer ingenting för min del. Mr. M däremot är och spelar innebandymatch. Å fyfan för att träna idag, hade jag aldrig klarat. Dels pga bakis och mycket dels för att jag har en krossad svanskota, hrrm. Livsfarliga barstolar dom har där på Trädgårn, hehe. Föll pladask baklänges och det är inte jätteskönt idag kan jag ju säga. Men man har ju ett smeknamn att leva upp till så att det är ju bara att köra på... Fyllis.

Helgen är slut, måndag imorgon och förhoppningsvis en ny mobil då:)


Kommentarer
Postat av: Fia

Striptease låter skoj ;)

2008-10-12 @ 19:58:43
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0