En sak avklarad...

En miljon kvar. Nä, riktigt så illa är det inte. Jag ska plugga, träna, tvätta och städa lite. Hmm, undrar vilket man prioriterar bort direkt? Haha, så jävla illa, Pillis.
Skärpning.
Jag ska plugga, får nog bli vårt lilla härliga projekt idag, men vetenskapliga artiklar på fucking engelska är liksom inte min grej riktigt. Men vad är min grej egentligen om man tänker efter?
Träna. Ska man gå ut och gå en lång promenad eller ska man dra sig till gymet ikväll? Väldigt härligt väder nu iochförsig, men känns ändå som att välja mellan pest eller kolera. Fan, beslutsångest. Får ringa Mr. M. Min livlina i kniviga situationer.
Tvätta och städa. Ja det är väl bara att göra, inte så mycket snack om den skiten.

Upptäckte dessutom att kjolen som jag har beställt inte kommer förrän nästa vecka. Och jag som tänkte ha på mig den på lördag. Lite svårt att hinna med. Dags för Plan B. Synd att jag inte har någon Plan B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0