God morgon... eller inte.

Inatt drömde jag en mardröm, och känslan sitter fast fortfarande. Hatar när det är så. Jag drömde att Mr. M träffade en ny tjej, och jag var så jävla ledsen, ledsen, ledsen. Det var hemskt. Så nu känner jag mig fortfarande ledsen, trots att Mr. M myst mig och övertygat mig om att det bara var en dröm.
Sedan så drog Mr. M upp mig ur sängen, och invirad i täcket så stod vi och kollade på när första snön kom. Tror jag är tillsammans med världens bästa, tror inte ni det? Så trots min mardröm så mår jag ganska fint känner jag nu.

Och du, Mike, detta bådar väl gott inför en viss födelsedag?

Kommentarer
Postat av: Andreas

Härligt för er uppe i norr med lite snö va.. ;) Här nere på rivieran är det fortfarande.. typ.. ja, inte lika varmt som det brukar vara på en riviera, men ja, typ lite bättre i alla fall.. Eller, det är ju ganska kallt här nere med.. Jag tror fan snön kommer snart alltså! My god!

2008-10-31 @ 11:06:19
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com
Postat av: Rebecca

SNÖ?!? Va?! Det har jag missat!

2008-10-31 @ 17:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0