Underbart!

Helgen är här. Ni kanske tycker man tjuvstartar lite, men vafan. Sitta och klura på en farmakokinetiktenta halva dagen gör mos av hjärnan, så jag behöver verkligen helg nu, och med all rätt tycker jag. Men hur det gick låter jag vara osagt. Leva på hoppet vill man göra lite till.
Varit på Frölunda torg, eller Frölis som vi homies säger, och kollat på när Mr. M shoppat. Fick en fin present av honom:



Väldigt rosa och väldigt rosa bandet. Så mycket rosa grejer jag köpt i år har jag aldrig gjort. Men visst är det toppen?
Fick hem lite kläder idag som jag beställt. Lite bra och lite dåligt. Svarta jeans som var bra och tajta. Inte så van vid tajt nuförtiden, så lite korvkänsla, men bra att ha i stövlar. En fin rutig hösttunika, inte så party som jag hoppats på, men superfin enligt mig. Och slutligen det jag vill komma till. En superfin tunika enligt mig, känns bra på alla sätt och vis. Lite tjusigare än andra. Men jag anar ugglor i mossen och tror att det är en tanttunika. Skitjobbigt eftersom jag verkligen gillar den, kanske jag håller på att förvandlas till tant sakta men säkert? Vågar jag säga att den är väldigt skön dessutom? När funktion går före tjusighet är man lite äldre. Än mig hoppas jag...



Ni behöver ju inte kolla på den trötta idioten som är i tröjan. Jag vill så gärna att den ska vara fin. Frida får ge mig ett expertutlåtande imorgon, för då ska jag spendera kvällen hos min fina.

Tack&Hej!

Kommentarer
Postat av: Elin J

Jag tyckte den var superfin!!! Inte alls tantig, hade lätt kunnat ta på mig den själv. Betyder det att jag också är tantig då? Hmm... Vad har du köpt den om man får fråga? :) Puss

2008-10-30 @ 22:43:23
Postat av: Pillis svarar:

Å vad bra det låter:) 1-0 till att behålla:) jag har faktiskt köpt den på ellos... kanske därför jag var lite tveksam;) Kram på dej vännen!

2008-10-31 @ 07:07:10
Postat av: Rebecka

Den är jätte fin!

2008-10-31 @ 09:39:45
URL: http://www.nogg.se/withRebecka
Postat av: frida

Sjukt fin tröjja får ja säga!!! o skärpet till där perfa.. o får ja fårga vart ni köpt flaskan för sån vill jag med ha!!

2008-10-31 @ 10:16:02
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: Linda

håller med alla andra!!Dene super snygg på dig!!Puss

2008-10-31 @ 12:26:47
Postat av: Pillis svarar:

Vad bra att ni tycker det. Då har den en god chans då iaf;) Flaskan är från Stadium, Frida.

2008-10-31 @ 13:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0