God morgon!

Längesen sist här ja.
Har liksom varken orkat eller haft lust. Har inte hänt jättemycket på sistone, förutom en fruktansvärt jobbig helg, som jag inte tänker säga något mer om, orkar inte.
Igår var en mycket bra dag, fullt upp med bra saker. Som att ta tag i mitt liv till exempel. Känns fint som snus. Säsongspremiär för mig på Friskis igår med. Tyvärr var det inte så bra pass, men skönt iallafall.

Idag är det skola klockan 13, och fram till dess är det plugg som gäller. Tenta om en vecka, känns stört stressigt och jobbigt. Ingen mjukstart här inte.

Förresten så har Mike numera en mekarhörna:


Skabbigt värre, och den stör mej som fan. Dessutom går det inte så bra för honom, blir skruvar över när han satt ihop allt och sådär. Hade jag vågat så hade jag slängt hela skiten.

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0