Tankar om allt och inget.

Idag är en såndära bra dag, som inträffar ibland om man har tur. Allting känns frid och fröjd, kommer liksom överrens med det som jag antar kallas livet. Mår bättre, har varit i skolan idag, och träffat mina fina vänner som sätter guldkant på vilken vardag som helst. Men jag förstår inte riktigt varför man ibland lägger energi på att umgås med ett visst slags folk, som man verkligen inte är så förtjust i, när man kan må så himla bra i rätt sällskap. Är ni med mig? Alltså det folket som stjäl mycket energi från en genom att enbart bry sig om sig själva. En del är så egocentriska så jag fattar inte riktigt vad dom har här att göra riktigt. Synd att man är för snäll/mesig för att säga det face to face, utan man sitter snällt där och nickar på huvudet och tänker "please take me out of here". Jaja, är man född till att vara till lags så finns det kanske inte så mycket att göra. Kanske bara jag som tycker såhär. Nu tänkte jag skriva "och jag menar verkligen inte att någon ska ta illa upp", haha, mitt i prick, fröken "vara till lags" som kom fram där ja. What the fuck, jag tycker vad jag vill. Men dom som är finfina vänner vet om det, så I have nothing to worry about!

Ikväll är det filmmys som gäller, hoppas jag. Har planerat en lite överraskning till min finfina Mr. M, och jag hoppas verkligen han känner för samma sak som mig. Nämligen att kränga lite Tacos och kolla på sista Irene Huss filmen. Tycker dom är skitbra, en kvinnlig Beck liksom, kan det bli bättre? Mike som är lite mer ofeministisk tycker dom är skit, och det vet jag endast beror på att hon är kvinna, men det skiter jag i. Egentligen hade jag velat kolla på den med Sandy, men eftersom hon är en så jävla upptagen kvinna så får jag nöja mig med the next best thing, haha. Nä, det var väl inte så shyst, men Mr. M har jag liksom varje kväll, och ja ni fattar hoppas jag? Eller rättare sagt jag hoppas han fattar, men han brukar ha en viss tendens till att göra det, så jag känner mig ganska lugn.

Det var dagens tankar, kommer nog fler imorgon. Förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0