Full fart mot helgen så att säga.

Eller inte, här är det inte full fart någonstans. Varit den trögaste och tråkigaste veckan på länge. Inte känt mej motiverad till något, och det är inte bra. Men så är det ju ibland, iallafall för mej. Man vill bara ligga hemma i soffan och kolla på chickflicks hela dagarna. Synd att man inte har något hem just nu, eller tur kanske, då kan man ju likaväl göra det som måste göras även om det inte är med någon större glädje. Kan det inte bara bli juni? Praktiken slutar, jag tar examen, fyller år och har semester. Kommer sitta fint. Behöver ta några djupa andetag inför en fullspäckad sommar med jobb på riktigt och flytt på riktigt. Antagligen en renovering eller två dessutom, men det kommer nog bara bli roligt, förhoppningsvis kommer i bo där längre än vad jag gjort i mina senaste fem (!) hem. Rekordet är på Flatås där jag bodde i ett och ett halvt år. Härliga gamla Faltås. Kollade tillbaka i bloggen och blev lite nostalgisk. Fan jag gillar ju Göteborg som fan, och Pennygången har varit ett utmärkt ställe att bo på. Fan. Jag orkar inte sakna och hålla på, men det är så typiskt mej. Längtar framåt och sen tillbaka. Just nu är det tillbaka, jag blir till och med nostalgisk när jag tänker tillbaka på vår überjävliga flyttdag till Pundargången (Read it!). Men visst kommer vi få det bra på vårt nya ställe, men det känns faktiskt ganska jobbigt att varken jag eller herr Möller har fast jobb, även om jag vet att det alltid löser sej i slutändan.


Hur ska vi klara oss utan Slottis?

Annie De Luxe?


Lisset?


Spåris?


Pundis + Fridis?


Sommarmys?


Fan vad härligt.


Pundarfest?


Mike på G?


Såhär snedvriden kan man bara bli i goa Göteborg.


Jävligt stolt Pillis med sjukt liten Sörre, kan inte fatta att han varit en sån liten skit. Naaw.

Okej, fattar ni att jag kommer att sakna och längta? Ge mej något så att det blir lättare, please.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Annie

Du kan ju alltid komma hit när du vill och hänga i Slottis, hänga med mig, åka till alla dina favoritplatser, ta en promenad i Pundis, gå på Lisset...

Och hemma i halmstad har du ju din familj och numer (snart iaf) en stooor lägenhet. Vilka fester du kan ha där liksom! Det blir nog bra, ska du se. :)



Och vet du en sak? I love you!!!

2009-04-30 @ 00:47:25
URL: http://skiterivarskapetskasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0