Äntligen har jag en ring på mitt finger.

Igår var vi iväg och fixade till min ring lite, och yes, nu sitter den som en smäck. Känns riktigt bra nu, innan när jag inte hade någon ring så tänkte jag liksom inte på det så mycket, om ni fattar? Nu känner jag mig verkligen som en fästing, som Mr. M säger istället för fästmö.

Nu har jag kollat färdigt på Vakna med the Voice, som jag gör varje morgon, och nu är det dags att plugga. Som vanligt. Men jag klagar inte, tycker det är helt okej. Nu när man äntligen kommit in i det och pluggar på ganska duktigt varje dag. Börjar dock bli lite stressad, men det är ju en helt annan grej så det skiter vi i. 

Vad ska ni hitta på idag kära vänner? 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har precis moppat hela golvet i butiken eftersom det är fullt med slask, sten och salt på golvet. :( Jä**a väder!



Försöker klura på hur jag ska gå på lunch idag. Är ensam i butiken och det finns ingen lagom lång lucka för att lilla Becca ska hinna äta... Jaja, får lösa sig! I-landsproblem som Hipphipp hade kallat det.



Ska ev på 70talsspinning på lördag 15.15 i majorna. Sugen?



Kramkram

2009-02-19 @ 13:10:26
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0