Fyndigt värre...

Nu får det vara färdigpluggat för idag. Varit riktigt duktig idag och suttit intensivt hela dagen. Snart ska jag iväg och träna en sväng. Var tvungen att piffa till mej lite inför träningen, för idag såg jag fan ut som en rejäl katastrof. Likblek och dålig hy, ingen bra kombo kan jag ju säga. Annars brukar jag alltid tycka att skitsamma hur man ser ut när man tränar, man ser ju ändå förjävlig ut efter tio minuter, men njae, idag får jag skona min omgivning lite. Man vet ju aldrig, Frida kanske cyklar av vägen annars... Höhö kul.

Då är onsdagen snart slut, yeey. Morgondagen kommer gå snabbt. Ska in till stan och fixa massa ärenden, sen till IKEA och på kvällen är det lite bärs som gäller. Hoppas jag hinner klämma in några timmar med plugg däremellan bara. IKEA räknas väl inte som plugg direkt. Tyvärr. Fast iochförsig kanske jag stöter på några deppiga människor där, så då vetetusan... Men herregud vilka fyndigheter jag kommer på idag, tycker ni inte?

Jag tänkte skriva att snart kommer mannen i mitt liv hem, men det var väl lite i sliskighetens överkant. Även om det är sant så kan vi väl säga min Favorit helt enkelt.

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, klart du skulle ha sagt något, hade ju varit askul ju :)

Det är ok med mig, tråkigt att schlagern är över för min del och du har ju läst min blogg så du vet att det är slut mellan mig & S. Men det är bara att gå vidare, jag överlevet :) Kram

2009-02-11 @ 18:03:42
URL: http://cirkusannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0