Gaah!

Jepp, idag mår jag lite bättre. Är stört trött men ingen feber iallafall. Känner mig så stressad på något vis, fastän jag inte har så mycket att göra, förutom examensarbetet. Ska på handledardejt i eftermiddag, och sen storhandla mat eftersom idag är det LÖN och CSN. Skönt att man jobbade i jul så man får lite extra cash hit och dit. Även om det inte är så mycket så gör en tusenlapp ganska mycket när man inte har det så fett.

Idag hade jag verkligen bara velat gå och lägga mej igen och dra täcket över huvudet, skita i alla måsten hit och dit.

Har verkligen ingen inspiration till att skriva något roligt eller positivt, så det skiter jag i.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hello Pillipoooo!

Hur mås det idag? Själv är jag mätt. Åt inte mycket till lunch, men ändå känns det som att jag har ätit flera portioner på den "ta så mycket du vill"-buffé. Märkligt!



Ska träna efter jobbet. SKÖNT! Tycker att du ska skaffa jympakort sen så att vi kan jympa ihop. :) Lite skivstång och danspass.



Krya på dig!

Puss&kram

2009-02-25 @ 16:51:33
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0