Godmorgon!

Sovit gott?
Det har jag iallafall. Sovit nästan för gott, sov sjukt djupt så det tog sin lilla tid att vakna. Tur att man inte är en så upptagen kvinna. Är faktiskt en väldigt oupptagen kvinna. Ska bara plugga idag, som vanligt ja. Kanske ge mig på ett spinningpass till ikväll. Tycker det är rätt skönt att köra på när man väl kommer igång. I helgen blir det inte mycket till träning har jag en känsla för. Möjligtvis en promenad med hunden, brukar vara väldigt uppskattat från hans sida. Däremot blir det nog mycket onyttigt tyvärr. Tårta och sprit kan jag tänka mig. Ska dessutom på fest på fredag till Jenny & Johan. Ska bli superkul, var alldeles för längesen vi sågs allihopa. Men oj oj oj så många poäng. Därför måste jag träna ikväll, så då var det bestämt. Trevligt när man kan resonera sig fram till ett beslut med sig själv.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh!!! Gå på basspinning i majorna 19.15! Det ska vi. Första spinningpasset på evigheter. Risken är stor att jag kommer att trilla av cykeln av utmattning. Kanske kan vara värt att gå dit och se?! Lite underhållning. :)



Kramkram

2009-02-05 @ 10:14:45
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: frida

den blev ju riktigt snitsig =) roligt med "ny" blogg. O svar på din rubrik. Nej inte alls sovit gott!!!

2009-02-05 @ 11:43:45
URL: http://dancerstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0