Home, sweet home...

Nu är vi hemma i kära Götet igen efter en helg i Halmstad. Har varit en väldigt upptagen helg. I fredags var vi på trevlig fest hos Jenny & Johan. Väldigt roligt att träffa alla på en gång, händer inte allt för ofta tyvärr. Fick en smärre chock som inte var alltför rolig, och blev väldigt orolig för dej mitt hjärta.

Igår var det fullt ös hos Lillebror. Hela tjocka släkten på 30 personer var och firade. Roligt att träffa alla, eller vissa roligare än andra, men det är väl ganska typsikt för släktkalas har jag en känsla av. Stackars lilla mormor mår inte alls bra, så henne var det extra roligt att träffa. Tyvärr var lille Wille också sjuk så inget lekande blev det. Supertråkigt för det hade jag verkligen längtat efter. Idag har vi flängt runt som blådårar. Sov hos Mamma & Krille, sen in till Sara & Martin och då sov lille Wille så inget lekande idag heller. Efter det till Mr.M's mormor och fika och till sist hem till Möllers och käka och hämta lilleman (Sören). Pjuh.

Så nu sitter jag här och lyssnar på mitt favorit mellis-bidrag hittills. Nina Söderqvist som tyvärr inte ens gick till andra chansen, jäkla skit. Annars var det helt okej tycker jag, om man bortser från Ugglas då såklart. ´Lite medelmåttliga sådär, men man brukar ju tycka att låtarna blir lite bättre när man hör dom om och om igen.

Imorgon är det plugg för hela slanten. Herregud vad mitt liv är omväxlande... Not.




Snacka om vinterväder hos Mami :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0