Love it!

Så skönt med lördag, lätt min favoritdag. För det mesta har jag inga måsten på lördagar, utan vi gör det som vi känner för. Sova länge, ta det lugnt och lite fix och trix. Förhoppningsvis är det någon tillställning man ska till på kvällen och dricka bärs och träffa härliga vänner. Idag har varit en väldigt typisk lördag för oss. Jag sov länge, till och med längre än Mr. M, händer väl sisådär en gång om året. Sen åkte vi runt och rekade inför min intervju på måndag, jag körde fram och tillbaka två gånger, så nu borde jag hitta. Mr. M förstår inte det där riktigt, hur handikappande det är med ett icke existerande lokalsinne. Han hittar direkt, även om han aldrig har varit där innan, fattar inte hur han lyckas. Handlade lite god lunch på vägen hem, och sen slappning i soffan framför Vänner. Nu har vi inne på nionde säsongen. Shit vad tomt det kommer bli när vi kollat färdigt, men då kanske det är dags att börja om? Har ju ändå hållit på i snart 4 månader, kanske man har glömt lite.

Nu sitter jag här med toapapper i håret. Skitbra sätt att locka håret på, och det bästa med det är väl egentligen att jag kommit på det själv. Ansiktsmasken är gjord och naglarna fixade, så snart är man förhoppningsvis redo för en kanonkväll.

Förresten var Patrik 1,5 så jävla underbar. Bubblar lätt in på min topptio lista över favoritfilmer. Den hade verkligen allt en film ska ha, och hur ljuvlig var inte Gustav Skarsgårds rollfigur? Den ska ses igen snart.



Hoppas ni får en trevlig lördagkväll mina vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0