Lunch.

Efter att ha slöat bort halva förmiddagen på diverse olika sätt så är det snart dags för lunch (och våra bästa år). Slösurfat i en timme, pratat med min lilla Pappa i en timme och tja, lullat runt lite. Fan, Pillis, det här duger inte. Måste ta mig i kragen, hårt. I eftermiddag är det andra bullar. Måste måste måste tvinga mig att söka info. Fick ett trevligt erbjudande från Rebecca om träning ikväll. Hänga på och träna spinning i Majorna. Låter bra, men jag tycker det är sjukt jobbigt att träna på nytt ställe, hitta dit och hej och hå. Jag är en jävligt omständig människa och har svårt att rubba mina rutiner. Så jag vet inte. Träning för mej får verkligen inte bli ett projekt. Måste köra bil dit så man slipper dusha där och typ så. Konstig är jag, men så får det vara. Men okej, vi får se.

Nu ska jag fixa lite lunch som sagt. Flådigt blir det. Nämligen korv med bröd och pulvermos.

Hmm.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi kommer att ta vagn 3 som går via järntorget. Vi tar antingen 18.26 eller 18.35 från Valand så då är den ju på Järntorget en stund senare. HÄNG PÅ! Vi har ju halvt följe. ;) Kolla om det finns platser i alla fall. blinkar med mina rådjursögon



Puss

2009-02-05 @ 16:20:20
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0