Myskväll.

Nu blir det till att skriva långsamt alá pekfingervals 1990 eftersom världens mysigast Sören kröp upp i min famn och ville mysa, kan man ha det bättre?



Vi har precis ätit en duktigt god middag, och jag väntar på att Mr. M ska dusha färdigt så vi kan börja kolla på film. Patrik 1,5 blir det och jag har hört att den ska vara riktigt bra, så då får vi hoppas att den är det helt enkelt. Skippar Let´s Dance ikväll. Jag har kommit på att jag inte gillar det dära programmet särskilt bra. Fattar inte riktigt när någon dansar bra, så det blir att man gillar personen istället för dansen. Jag gillade Kitty, tycker hon var rolig som försökte liva upp dom dära stiffa danstyperna. Men nej, hon åkte ju ut, så tydligen dansade inte hon bra. Fast det såg till och med jag, men vafan Carl-Jan liksom?

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hata Kitty, älska Carl-Jan.. Snacka att smaken är som baken.. Har du tänkt på att den gamla ordvitsen blir mycket roligare med Carl-Jan inblandad.. Smaken är som baken.. Haaaaa haaaa!



Thank good it´s weekend! Wohoo!

2009-02-20 @ 20:22:52
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Jag var på danspass. Lite lugnare än spinning. Men ska nog ta spinning imorgon. 70talstema. :) Me like!



Shit vad jag är trött. Ska snart sova.



Hur är filmen? Jag och Calle såg den på bio. Vi gillade den. :)



Kramkram

2009-02-20 @ 22:35:27
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0