Pjuh.

Nu, äntligen, kan jag andas ut. Varit aningens spänd och nervös på intervjun som jag var på imorse. Som vanligt i efterhand hade jag inte behövt vara nervös, men det är ju en helt annan historia. En sak är jag jävligt säker på, och det är att i ungefär en månad framåt kommer jag behöva plugga röven av mig varje dag. Och det ska jag bannemej göra, känner mig taggad till tusen nu. Kom igen!

Jag ska fixa det här. Har jag fixat allt annat fram tills nu, ska jag fan fixa det här med. Jag är duktig om jag bara lägger manken till, och det ska jag göra nu. Ibland har jag en tendens att vara lite lat, men nu är inte tiden för att vara lat. Det får jag vara när jag blir pensionär. Alltså: Jag är smart, Jag är duktig och Jag kommer att klara det här.

Ibland måste man peppa sig själv lite extra, och idag är verkligen en sån dag för mig.

Kommentarer
Postat av: Calle

Hej,



Shit va du är duktig! Kul att det känns bra efter intervjun. Hoppas du får jobbet! Kram

2009-02-23 @ 12:03:14
Postat av: Rebecca

Hur gick intervjun?! NYFIKEN!!!



Kramkram

2009-02-23 @ 13:20:28
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det fixar du! Bara ge dig fasiken på att du ska fixa det! Som du skriver:



Du är smart, Du är duktig och Du kommer att klara det här!



Bra här. Trött, men ska träna ikväll så jag hoppas på att jag piggas upp då. Madde A ska nog kunna få fart på mig. :)



Gillar du purjo- och potatissoppa?



Puss&kram

2009-02-23 @ 15:08:40
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har en känsla av att du kommer att få äta purjo- och potatissoppa om sisådär 27 timmar. :)



Puss

2009-02-23 @ 16:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0