Pjuh!

Nu har jag slösat bort halva dagen på att fixa och trixa här. Men, Frida, nu fattar jag varför du säger att det är så roligt. När man väl får in knycken så är det inte så jättesvårt. Iallafall inte dom simpla sakerna jag gjort här.

Varit och tränat spinning också. Lite tråkigt utan min partner in crime, som är sjuk i maginfluensa. Stackars, stackars dej. Jag lider verkligen med dej, Snutt. Men iallafall så gick träningen helt okej ändå, det är inte så farligt att träna själv faktiskt. Har haft lite fobi för det innan, och klart det är roligare med sällskap, men helt okej ändå. Så lite duktig har jag varit idag iallafall. Kommer sova som en prinsessa i natt, nytränad och ny pyamas. Mr. M tycker dock att den är sjukt osexig men det skiter jag i. Då får han fan köpa en snyggare pyamas till mej, right?

Nu ska jag nog krypa ner och läsa lite bok. "En shopoholic säger ja" tänkte jag börja med ikväll. Läste ut den som är före den boken idag, och den var riktigt bra. Så skönt lättläst och rolig. Me like.

Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0