Tittut

Jag & Sören leker kurragömma och tittut till förbannelse, men jag vet inte vem som tycker det är roligast. Har varit istan och fixat massa tråkiga ärenden som kostade massa pengar. Sen var det en tur till IKEA med Frida som gällde. Handlade jävligt ekonomiskt, två blommor och värmeljus för 50 spänn. Lunch för 19 kronor. Sen blev jag så trött så nu ligger jag och vilar. Känner mig lite halvfrisk så var bara tvungen att köpa kuckelimuck medicin. Kanske inte så smart men behövligt.

Är det bra med er idag mina vänner?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag jobbar och längtar till helgen! Vill sova ut, gå på stan och käka restaurang. Och så självklart ta en öl med er!!!



Kramkram

2009-02-12 @ 16:00:04
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0