I´m ENGAGED!

Igår var en helt underbar dag och kväll. Särskilt kväll. Först var vi och åt på magnus&magnus. Jag åt kalvrostbiff med potatis och blomkålspuré, och favoriten åt anka med morotspuré. Till efterrätt åt jag ananas med kryddglass och kokosnöt, och Mr. M åt karamellglass med choklad och passionsfrukt. Herregud vad gott det var, och vilket supertrevligt ställe. Jättemysigt och bra på alla sätt. Har en känsla av att det kommer dröja ganska länge innan man går dit igen, kostade ju inte gratis så att säga. Mellan huvudrätt och efterrätt var kvällens höjdpunkt, jag och min älskade Mike förlovade oss. Har aldrig haft en trevligare kväll och har aldrig känt mig lyckligare.

Efter magnus&magnus och förlovning så gick vi till Tranquilo och drack god drink, öl och vin. Sedan mötte vi upp Calle & Becca på korsvägen och gick till Heaven 23 längst upp i Gothia Towers. Där kan man snacka utsikt säger jag bara. Men jag var ganska trött efter en veckas spänning, haha, så blev inte så sent. Var hemma vid 2 någonting, efter att hemresan tog närmre en timme. Lite drygt. Men vi sysselsatte oss med att åka buss fram och tillbaka i väntan på vår buss, men vad gör det när man svävar på små moln?

Dock är jag en förlovad Pillis utan ring, eftersom den visade sig vara lite för liten. Lite tråkigt, men det ska fixas till snart hoppas jag. Tyvärr är det tillbaka till verkligeheten typ nu, eftersom jag måste plugga ganska mycket inför mitt möte med handledaren imorgon.

Hur hade ni det igår, mina vänner?

Kommentarer
Postat av: Andreas

Grattis till er båda! =)

2009-02-15 @ 13:07:01
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Grattis igen =)...trist med ringen men d går nog snabbt!!Släng upp en bild sen när du får den..man e ju nyfiken som ett barn ;)..hälsa fästmannen,puss

2009-02-15 @ 13:35:33
Postat av: Tessi

Grattis till er!! så roligt å så mys! man blir så glad för er skull :)

2009-02-15 @ 14:52:46
Postat av: Rebecka

Många många Grattis!

2009-02-15 @ 17:56:40
URL: http://www.nogg.se/rebus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0