WTF? Var är blodet?



Igår när vi var och handlade så blev jag jättesugen på blodapelsin, tycker det är så smarrigt. Så det köpte jag, trodde jag iallafall. Vart är blodet? Ser ni något fucking blod? Är det straffet för att man är snål och köper euroshopper tro. 

Sitter och lyssnar på Alanis Morrisette och väntar på att det ska bli lunchpaus. Varit i Mölndal hos handledar-Eva idag. Herregud vilken klippa hon är. Har inte känts så bra hittills med skrivandet, men hon tyckte jag varit duktig och skrivit på bra, så nu känns det en miljon gånger bättre. Nu har jag dock den jobbigaste biten framför mig, att hitta all information, dvs läsa femtioelva artiklar. Gud vad kul.

Ikväll är det Bröllopsduellen på bio med Linda som gäller. Ska bli mys att ses utan grabbarna, för en gångs skull. En annan väldigt rolig sak är att vi har blivit bjudna på fest till Elin i Lund. Hade varit superkul och vill verkligen, så jag hoppas att allt klaffar. Annars får jag helt enkelt hålla mej ifrån spriten och fräsa ner med gröna faran. Och på tal om att fräsa, så fräste jag ut till Mölndal idag alldeles själv. Höll bara på att krocka två gånger så det gick ju över förväntan, och det var dessutom i början av den långa resan, och då räknas det inte. Men herregud vad jag är duktig, don't u think?

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0