Hej och hå!

Kom igen. Jag är så trött idag, och känner verkligen inte för att göra någonting. Då är det sjukt jobbigt att man inte ska masa sig iväg någonstans utan sitta hemma och plugga. Man segar lätt till och fastnar framför datorn/teven i sisdär tre timmar. Inte bra. Så nu ska jag ta i med hårdhandskarna och tvinga mig. För det här ska bannemej bli en bra vecka, och jag ska skriva duktigt på min uppsats. Utöver pluggandet blir det nog en ganska lugn vecka. Inte så mycket inplanerat förutom att fröken Möller kommer och hälsar på oss på fredag. Ska bli väldigt roligt.

Okej, nu ska jag...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejhej!

Tack för i helgen! Mycket trevligt att ni kom. Har placerat de fina ljusstakarna i fönstret och ska tända dem ikväll. För då blir det soffan... Och nej INTE TV och slapp. Utan plugg! Upptäckte till min förskräckelse att jag har inlämning IMORGON! Jisses...



Hur går det för dig?



Snart hemfärd.



Kramkram

2009-01-26 @ 17:03:36
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0