Söndag.

Igår var det födelsedagsfest hos Calle & Becca, mycket folk och väldigt trevligt.


Var på stan igår och shoppade lite. Bl.a. denna tröjan som jag hade igårkväll då.


Mr. M köpte en super mario tisha, grym.


Ett av födelsedagsbarnen i Mr. Ms knä.


Calle, Becca & Niklas.


Pillis hjärta Mike.


Anna, Andreas, Amanda, Calle & Becca.

Nu stack Mr.M iväg och ska spela match. Själv är man ganska seg idag, men ska ta tag i mitt liv. Snart. Fan, halva dagen har ju redan gått, och jag har inte gjort ett skit. Eller jo, kollat Vänner då såklart, men det räknas väl knappast som en aktivitet? Imorgon däremot drar jag på allvar igång med examensarbetet. Lite ångest som vanligt när jag tänker på det. Men så får det vara. Nu ska jag röja upp här lite. Inklusive mig själv.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: frida

skit fin tröjja!

2009-01-25 @ 16:32:08
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow va läcker du va i lördags...byxorna såg ju svarta ut oxå =)

2009-01-28 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0