Jag körde på, och det gick fint.

Yes, vi körde på idag och fan det gick ju bra. Eller vi och vi, rättare sagt jag. Har varit på möte med min nya handledare, psykologen Eva. Gick väldigt bra, Eva verkar vara en klippa och hjälpte mig med massor. Så nu är jag verkligen på gång här känner jag. Idag är det det administrativa som ska göras, haha. Men struktur är viktigt för min lilla ärthjärna, annars blir det ingenting gjort. Ska jag avslöja en preliminär titel på min uppsats? Förstår att ni är sjukt nyfikna... Eller inte, men jag gör det ändå:

Biologiska riskfaktorer för depression hos äldre.
-En litteraturgenomgång av studier gjorda 2006-2008.

Vad tror ni om det mina kära? Jag tror det blir kalasbra. Och på tal om kalas så är det 25/27-årsfest på lördag hos familjen Linné-Ödman. Ska bli jättekul och jag har fått det ärofyllda uppdraget att fixa musik, Britney here we come! Mr.M skulle hålla tassarna borta, eftersom svennestuds inte var med på önskelistan.

Imorgon kommer lilla Mamma & Krille. Troligtvis ska vi gå och kolla på Jerry Williams, kanske inte riktigt min idol, men man tackar ju aldrig nej till en dejt med Lena Knutsson, right? Smart som jag är råkade jag nyss boka en klipptid på torsdagen klockan 12, men pajsarna får klara sig utan mig en sekund eller två.

Nu ska jag återgå till det administrativa.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skratt Du är så rolig! Bra att Micke håller sig borta. :) Kan tillåta en låt svennestuds, som du så fint kallar det. Timbuktu Alla vill till himmelen. Den är bra. Men det är alles! ;)



Seriöst att du redan kommit så namn på din uppsats!! Det satt jag och Hanna och hade ångest för länge. Pratade fram och tillbaka innan vi i panik bara fick döpa den till något.



För övrigt BRA att du började familjen med mitt vackra efternamn. Får ALLTID komma sist när Calle skriver och talar.



Ses och hörs snart! Hoppas på att snart få en preliminär låtlista till min mail.



Puss&kram

2009-01-20 @ 16:48:52
Postat av: Rebecca

*skratt* Du är så rolig! Bra att Micke håller sig borta. :) Kan tillåta en låt svennestuds, som du så fint kallar det. Timbuktu Alla vill till himmelen. Den är bra. Men det är alles! ;)



Seriöst att du redan kommit så namn på din uppsats!! Det satt jag och Hanna och hade ångest för länge. Pratade fram och tillbaka innan vi i panik bara fick döpa den till något.



För övrigt BRA att du började familjen med mitt vackra efternamn. Får ALLTID komma sist när Calle skriver och talar.



Ses och hörs snart! Hoppas på att snart få en preliminär låtlista till min mail.



Puss&kram

2009-01-20 @ 16:49:31
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hellu jag är på snöstorpsskolan nu fram till vecka 7 :)... shit jag måste med klippa mig jag ser ut som.... ja jag vet inte vad hahah

2009-01-20 @ 19:23:18
URL: http://www.nogg.se/rebus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0