Vi kör imorgon istället, okej?

Har tydligen fått en ny handledare, men hey, jag klagar inte. Haha, för en gångs skull tänker ni, och jag med för den delen. Kan tyvärr inte sticka under stol med att jag varit aningens pessimistisk på sistone, men det har varit jävligt befogat. Sitter man nere i sin grotta finns inte mycket annat att göra, men nu är jag äntligen på väg ut känner jag. Bara en sak som fattas: stålar. För när dom börjar trilla in tänkte jag gå och klippa mig, men färgningen får nog vänta på bättre tider. Kanske får anlita Frida att göra en akut uppryckning av mitt stackars, sönderblekna hår. Dessutom är Mr.M sjukt tjurig när jag är pank, vilket är typ alltid. Men eftersom han aldrig varit en stackars fattig student kan jag kanske ha överseende med att han fattar nada av att vara stört fattig. Men bara kanske, ibland vill jag bara skaka om honom och hoppas att femkronan som fastnat någonstans på vägen ska trilla ner.

Nu är det dags för bingen eftersom jag ska vara i Mölndal sjukt tidigt imorgon, nämligen kl. 9.00, har ni hört något så förskräckligt?

Godnatt!

Grattis på födelsedagen Becca!

Kommentarer
Postat av: Micke

Det är ju mig du lånar pengar av varje månad, typ 2 veckor innan den 25... man kan väl försöka hålla i pengarna lite bättre!! el. Nej.. Bättre att alltid tro Mike ha pengar.. ;)



Puss Puss min Älskling

2009-01-20 @ 07:17:02
Postat av: Pillis svarar:

Gaah du gör mig tokig. Synd det är om dej, eller hur? Nöjd nu?

2009-01-20 @ 07:59:59
Postat av: Micke

:) Yes, ser du hur nöjd jag är! ;)

2009-01-20 @ 13:24:06
Postat av: frida

för fan micke du har stålar.. du ska fan försörja mig med

2009-01-20 @ 14:55:14
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: Pillis svarar

Fan vad gött Frida! Helt rätt:)

2009-01-20 @ 15:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0