Imorgon då jävlar...

Ska jag ta det ugnt. Jag har tre missions: Gå till ica och hämta ut vad som jag tror är mitt examensbevis, posta ett brev och skicka in ansökan till socialstyrelsen. Busy day, right? Ska faktiskt bli ganska skönt att inte göra så mycket för en gångs skull. Försöka slappna av lite. Återhämta mej från ett och annat psykbryt (haha).

Okej, det var allt just nu. Ska sncka lite skit med min man, eftersom det nuförtiden, när allt är uppochner, känns som om vi knappt säger hej och hejdå till varandra. Lite jobbigt att det ibland känns som om man är prio femtioelva på listan över allt som ska göras. Men jag antar att man inte kan vara universums mittpunkt alltid, eller? Fan om mycket mindre än en vecka är jag 25 fucking år.

Fuck.

Kommentarer
Postat av: Tess

Fan vad nice att få examensbeviset redan! gött det! då är du ju liksom leg receptarie väldigt väldigt snart! grattis duktiga pillis :-)

2009-06-11 @ 13:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0