Me, Myself and Sörre.

Som vanligt kom Sören och traskade rakt över tangentbordet så nu ser det helt fucked-up ut och jag vetefasen vad det var för knapp han helt ogenerat tryckte på. Men hur som helst, det får väl gå. Har varit på intervju, som jag varken vet fram eller bak om, och nu tänkte jag plugga en massa läkemedelskemi. Fruktansvärt roligt, eller inte. Strukturer hit och dit, verkningsmekanism fram och bak. Hujedamej.

Sov helt konstigt i natt. Sörre bojkottade sängen när inte Kladden var där, så jag fick sova helt ensam. Lite elakt kan jag tycka, måste ju ta hand om mej när mannen i huset inte är här. Förresten är Sörre bara man ett par dagar till, på torsdag åker bollarna åt skogen. Ska bli skönt att förhoppningsvis slippa det eviga jamandet/skrikandet. Hoppas bara han är fit for fight tills på fredag, då halva familjen Knutsson-Turesson kommer på besök. Sara, Martin, Wille och Lilla Tias kommer och hälsar på mej och compani. Ska bli supermysigt. Grabbarna (dock inte Wille) ska på Pistvakt och jag, Sara & Wille ska vara hemma och ha det mysigt. Bygga en koja eller två och busa lite. Så då får vi hoppas att Sörre är pigg så han kan vara med och busa. Eller iallafall försvara sej. Men det tror jag inte behövs egentligen, Wille verkar inte vara så intresserad av tjock-katterna hemma hos Mamma så Sörre är nog inget undantag. Förutom att han är lite busigare än tjockisarna möjligtvis.



Min lilla favoritbit. Herregud vad han fäller just nu, borsten blir full varenda dag, och ändå hamnar det mesta på golvet/soffan/sängen. Men det är det lätt värt, så himla mysigt att ha djur, fattar inte hur jag klarade mej utan det innan.

NU: Plugg, okej?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej hopp!

Hur är det? Lite småseg! Det var ju en vecka sedan jag gick upp för att åka till jobbet senast så det känns lite knep.



Inför tonight! Ska försöka fixa lite mat så du behöver inte komma mätt. Just so you know!



Kramkram

2009-03-10 @ 08:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0