Saknar Kladden.



Så då var man ensam. Lämnat av världens bästa Kladd på centralen och varit på Maxi lite. Känner mej lite ensam, och hur tofflig är jag egentligen inte när jag redan saknar Mike. Hade också velat åka till Stockholm och ha skoj. Men nej, här sitter jag, ska plugga hela veckan och dessutom ska jag på arbetsintervju imorgon. Kan det bli värre? Jepp, det kan det verkligen, klaga inte. Funderar på att skrota namnet Kladden, tycker det inte låter så positivt. Förslag på nya smeknamn mottages tacksamt. Ska snart fixa lite käk. Får passa på att äta sånt som Kladden inte gillar. Ikväll är det bakad potatis med grönsakswok som gäller. Kolla lite One Tree Hill och fixa lite mysigt här kanske. Fick massor av fina förlovningspresenter i Halmstad, världens bästa familjer har vi.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0