Söndag

Haft en bra helg?

Själv har jag haft en super trevlig, kanske lite hektisk, Halmstadhelg. I fredags var vi hos Frida & Patrik och softade. Roligt att ses efter en ganska lång tid. Igår var vi och hälsade på Mormor, äntligen:) Flängde runt lite till och sen drog jag mej tillbaka till landet och mamma. Träffade världens bästa William och chillade.




Mös med min "lilla" bortadopterade Maxwell.


Världens bästa Berra fyller 10 år idag! Firades med sång och paket, haha.

Eftersom Kladden var på flaskan igår, som vanligt, så fick jag köra hela vägen hem. Och snart ska jag tydligen skjutsa honom till tåget och sen blir det att åka till Maxi och handla käk. Fullt upp en söndag som denna. Men sen blir det lugna gatan när jag & Sörre är alldeles ensamma i TRE dagar. Hur ska vi klara oss?

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tess

Gud vilken lite söt guldklimp till systerson du har!!! sjukt söt är han ju å stor han har blivit sen jag såg senaste bilden på honom. min helg har minsann varit bra den, utgång igår å i dag är det bullbak som gäller ;) ha de bra tjejen så hörs vi kram kram

2009-03-08 @ 14:05:42
Postat av: Rebecka

Söta William!!! Grattis på Berra! :)

2009-03-08 @ 15:49:25
URL: http://reebbbeckas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0