Välkommen hem!

Tack. Pjuh. Okej. Hej. Lund. Igår åkte jag och Möller ner till Skåneland och Elin. Fest på kvällen med en salig blandning av folk. Nästan bara okända, allt från bibliotikarier till jag vet inte vad. Väldigt trevligt, mycket roligt att träffa gamla vänner som man ser alltför sällan, men som det ändå känns som om det var igår när man väl ses.


Elin i sin prickiga 16-årsklänning:)


Yeah man.


Sabine var där. Underbart roligt att träffas igen, var alldeles för längesen sist. En av dom vackraste personer jag vet.


Drack de sämsta drinkarna ever. Lunds uteliv är väl inget jag rekommenderar någon...


Hej.

Som ni såg var vi ute i Lund sen. Inget att hänga i granen kan jag ju säga. Men med gott sällskap så har man trevligt överallt. Idag har varit en ganska seg dag. Var och käkade kinesmat, och sen åkte vi hem. Tre timmars seg tågresa i aningens bakis-tillstånd är inget jag önskar någon. Så nu är det ganska skönt att vara hemma hos Sören, knoppar in tidigt ikväll känner jag.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej hopp!

Synd att inte Lunds uteliv levererade ordentligt! Men ni verkar ändå ha haft det bra? Vi har haft det bra, men fullspäckat! Ska bli skönt med långledigt till helgen! Stockholm HERE I COME! *hihi*



När ska vi ses? Kanske nästa vecka någon dag?



Åh! Står och försöker få plats till Madde A. OMÖJLIGT! Missade att boka i onsdags kväll och när jag loggade in i torsdags morgon så var ALLA platser slut. Hur gick det till? Hur kan 30 platser ta slut på kanske 10 h?



Ha det!

Puss&kram

2009-03-02 @ 12:46:25
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej hopp!

Trägårn var trevligt, men tyvärr skulle vi upp och röja i skogen dagen efter så vi gick hem relativt tidigt.



Bion var bra! Jag har ju läst böckerna och den följde väldigt bra. Bra skådespelare också.



Jadu.. Hmmm.. Vilken dag ska vi ta? Ska jag bestämma alltså? Ska kolla almanackan.



Kramkram

2009-03-02 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0