Varsågod.

Varsågod att sno all min energi. Jag har ju verkligen så jävla mycket av den varan just nu, så bara ta för dej. Någon annan som behöver? Varsågoda. Känn er som hemma.

Blir fruktansvärt trött ibland på personer som överför sina känslor på andra. Håll dem för dej själv, man mår inte bättre av att få någon annan att må sämre. Känns som lågstadie-fasoner, kasta lite sand i sandlådan och sno suddigummin från varandra. Fast utan sand och suddigummin. Och varför måste jag ta åt mej? Lilla jag i ett nötskal. Ibland vill man bara klippa av.

Var tvungen att vädra lite. Så nu är det borta, finns inte.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej hopp!

Det är ok med mig. Har så himlans ont i magen så jag kan typ bara göra små saker och sen måste jag sätta mig. Men idag har jag i alla fall kunnat äta. Om än väldigt väldigt lite i taget!



Tack för tipset! Jag har kikat på deras hemsida innan. Vart ligger det? Har varit på ett thaiställe på söder nämligen som var häftigt. Typ hängbroar, väderomslag, djungelstämning. Kollade bilderna på det stället du tipsade om och det var nästan samma feeling. Samma ställe?!



Nu ska jag bädda innan jag fixar en macka, packar och målar naglarna.



Ha det så bra gumman!

Puss&kram tavelram

2009-03-05 @ 15:12:48
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0