Hole in the head.

Sitter i soffan nyss hemkommen från tandläkaren. För första gången i mitt liv har jag ett hål i tanden. Det kändes riktigt überjävligt. Nu efter en stund skäms jag för att jag nästan började lipa för ett hål i tanden. Jag menar come on? Samtidigt som jag vet att det är en struntsak som lätt är åtgärdat så känns det ändå som ett misslyckande. Så nu ska jag snart spendera mina sista slantar på ett jävla hål. Kanske är det som svider allra mest?

Så nu när jag sagt det så ska jag glömma det för en stund och försöka vara lite glad istället, det är ju ändå en stor högtidsdag idag. Har lite dåligt samvete över att jag tog bilen idag och herr Möller fick cykla till jobbet. Fast å andra sidan behövde jag verkligen bilen idag eftersom jag snart ska kila vidare till Apo som tar en halvtimme till med bil. Vill bara att klockan ska vara 18 och det trevliga firandet ska börja. Men det ger väl sej.

Kom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0