Home alone

Fredag. Ganska gött. Är dock alldeles ensam hela kvällen, inte roligt. Tönt-Majk är hos någon och spelar TV-spel. Vafan liksom. Är det en 25-årskris kanske? Måste bete sej som om han var 5 år igen. Mycket möjligt.

Sitter och lyssnar på tyck-synd-om-mej-musik och vet inte vad jag ska göra. Två timmar till Idol och tja, det är väl det som är det mest spännande som händer i gråa (jävla) Halmstad ikväll. Fyfan. Kom och hjälp mej liksom. Jag hoppas verkligen att ni som läser denna blogg är psykiskt stabila för den positiva anda som råder här kan få vem som helst att tappa lusten. Kom och tänka på en utvärdering jag skrev för en kurs i skolan förra året. Att den fick mig att tappa livslusten, det om något kallar jag konstruktiv kritik, right?

Ska äta en delikat middag framför Idol hade jag tänkt: Tortellini (färdigköpta) och pastasås (färdigköpt). Kanske festa till det med ett glas must, har inte riktigt bestämt mej om det är lämpligt än.

När jag som mest behövde det så kom Sören och puffade på mej med sitt söta huvud. Tur att jag har en man som stands by me. Precis som om han har nåt val.

Hej och hå.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Nej, det är det inte. Man måste väl få roa sig med det man tycker är kul ibland?

2009-11-13 @ 19:09:40
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com
Postat av: annie

En utvärdering som fick dig att tappa livslisten, what? :-O För att kursen hade varit så fruktansvärd, eller vad? Detta får du reda ut, för nu blev jag helt.... oförstående, grubblande...

2009-12-10 @ 18:56:19
URL: http://skiterivarskapetskasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0