SKIT & MÖG

Vafan liksom. Ligger hemma på soffan och mår inte bra. Inget trevligt som jag vill rapportera om här. Samtidigt som jag blir sjuk i kroppen blir jag nog lite sjuk i huvudet också. Ingenting känns roligt, trots att jag fick en, vad jag trodde det skulle vara, glädjande nyhet imorse. Ååh jag bli tokig på mej själv. Varför ska jag fundera fram och tillbaka och upp och ner på allting? Varför ska det vara så svårt att vara nöjd och glad för det jag har? Varför tar jag åt mej när jag vet att det är du som håller på och inte jag? Skärp dej. Skärp mej. Skärp? Konstigt ord.

Hade kunnat spy ut en massa skit just nu känner jag, och det hade inte varit roligt för någon. Allra minst dej.


Kommentarer
Postat av: Elin

Stackars Pillis. Hoppas du mår bättre idag! Krya på dig! Kram

2009-11-10 @ 12:10:10
Postat av: Pillis:

Tack:) Idag mår jag bättre efter lite egen behandling;) Hoppas det är bra med dej! Kram

2009-11-10 @ 17:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0