Glasögonorm

Ätnligen har jag fått hem mina glasögon, H E L A och fina. Ni får tyvärr inte se någon bild idag eftersom jag mer eller mindre liknar ett rövhål idag. Ett rövhål med glasögon vill säga. Har varit nere på stan och ätit lunch med Mammis & Krillis, var inne en sväng på nya GinaTricot men shajse jag pallade inte, hur mycket folk som helst. Lite synd eftersom jag hittade lite guldkorn, men får ta det en annan dag. Imorgon ska vi till IKEA i Helsingborg så då kanske det blir en liten tur in på Väla. Om pajken tillåter vill säga. Men eftersom jag ska offra halva min fredagkväll på att skjutsa dem hit och dit så tycker jag att jag har rätt att kräva det. Tycker ni inte det tjejer? Emellan hämtning och lämning av pack så sticker jag hem till Mamma en sväng och käkar tacos, mycket fint. Kanske hinner se en glimt av Idol iallafall.

Var inom jobbet på Nyhem och det är alltid lika härligt att komma dit. Möts av kramar och trevligt snack, underbart. Synd att jag bara har en dag inplanerad där nu framöver, hoppas att det blir fler.

Nu ska jag försöka fräsha till mej lite. Eftersom det inte kan bli sämre har jag ganska bra utgångsläge, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0