Måndag.

Härligt. Eftersom det betyder att det snart är helg igen. Vilket i sin tur betyder utflykt med Linda, Mike & Andy. Ska bli så mysigt.

I lördags var det Mårten som gällde. Helt okej, kanske inte den bästa kvällen men helt klart inte den sämsta. Vi var ett gäng som förfestade (jag, Mike & Andy) haha, och tro det eller ej så var det riktigt kul. Om man bortser från allt Café World snack killarna emellan. Hrrm geeks.

Vad händer annars i veckan?
Strax kommer Sandra hit på lite fika. Ikväll är det simning. Sedan är det jobb alla dagar, hela dagar. Grymt gott. Mer än så händer det nog inte vad jag vet än sålänge.

Hoppas ni har en mysig måndag mina vänner:)


Hittade en gammal bild på Sören. Vilket jäkla mysmonster han är.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vill också fika!! Är det Sandra B? Hälsa henne i så fall!



Själv väntar jag på lunchen som nog inte kommer än på ett tag. suckar



Kram

2009-10-20 @ 13:21:43
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0