Avslagen.

Sitter i soffan och har precis kommit hem från jobbet. Känner mig så jävla avslagen så det finns inte. Kanske kan bero på att jag precis ätit lunch, blev lite sent idag eftersom jag inte hade någon break på jobbet. Men den var faktiskt värd att vänta på:


Rester från igår som smakade bättre idag.

På sistone har jag blivit så sjukt torr i ögonen, efter halva dagen ser jag inte mycket. Och det kan man ju tycka kan vara lite jobbigt, särskilt eftersom fucking specsavers i HALMSTAD (viktigt) brände sönder mina glajjor men fortfarande inte har lagat dom. Jag blir så jävla trött, har ringt och påmint men icke. Blir faktiskt riktigt sur nu när jag tänker på det. Riktigt jävla sur. Åskar och blixtrar gör det också. Å vad vi är sura.

Morr.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad maten såg god och nyttig ut! :)

2009-09-28 @ 20:00:42
Postat av: Rebecca

Fy!! Inte bra för oss... Nu jobbar jag ju inte i Halmstad, men ändå! DÅLIGT tycker jag att de fortfarande inte har fixat dem. Du får säga att du har köpt dem hos din kompis i Mölndal. Det kanske sätter lite fart på dem! Såhär lång tid SKA det inte ta!!! SKANDAL!



Kram

2009-09-28 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0