Saknad.

Fick ett samtal nyss som gjorde mej så himla glad, men samtidigt lite ledsen eftersom jag saknar dej ännu mer nu och dels eftersom det du tror inte är sant. Inte alls. Men som du konstaterade är vi inte så kärleksfulla av oss, och jag har ofta svårt att säga hur mycket jag bryr mej om dej och gillar dej. Jag hoppas att du vet om det innerst inne och att jag alltid finns här för dej. Du betyder så himla mycket för mej, fina du. Som Mikey Boy sa way back för sisådär åtta år sedan: "när man är full säger man sanningen, och jag älskar dej". (Han har haft sina stunder den där Pajken.)

Annars är jag nyss hemkommen från en nattlig cykeltur från Furet, och vi klarade oss helskinnade trots att det ligger på fel sida av Nissan. Pajken drog ner på stan som vanligt för att träffa en packad Al Bundy och jag sitter och filosoferar i soffan med Sören bredvid. Tur att jag har en kille vid min sida som inte sviker mej iallafall. Äsh, det där lät lite bittert vilket jag inte är. Tycker det är rätt gött att krypa ner själv och läsa lite bok. Pensionär som jag känner mej som. Hängde på biblioteket en stund innan och suckade tungt över att vi var för gamla för att gå på invigningen av ungdomarnas tillhåll där Petter skulle vara.

God natt.


Kommentarer
Postat av: Annie

Men Pill! Va du är hemlighetsfull jämt. ;) Vem pratade du med i telefonen, blir ju meganyfiken när du skriver A och inte B.. Som en cliffhanger utan hanger dagen därpå liksom. ;)

löv u anyway! puss.

2009-09-14 @ 14:54:26
URL: http://skiterivarskapetskasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0