Tisdagstrött.

Hur fasen kan man vara trött efter en långledig helg? Har blivit för lite sömn och för mycket annat mys och skoj. Haft häcken full så att säga, men bäst av allt var att träffa älskade Mr. M & Sörre. Men herregud vad vi inte är gjorda för distansförhållande. Tur som fan att det är väldigt tidsbegränsat denna SISTA gång. Två veckor till ska vi nog klara.



Har blivit lite fattigt med bilder här på sistone känner jag. Kameran ligger i Götet och mobilen är sönder. Men så är det. Känner inte att det här med bloggande är något jättepositivt just nu. Finns en speciell del i mitt liv som ibland går mej på nerverna och allt jag gör känns som om det tas emot, stampas på och kastas tillbaka som en äcklig fyllespya. Försöker verkligen att vara positiv, men det känns som om det varit mycket sånt här på sistone. Hur länge ska man fortsätta att ge av sej själv till ingen nytta? Förstår att delen troligtvis inte mår bra, annars håller man inte på såhär. Har en del erfarenhet inom det området, men ändå blir jag trött och frusterad av en ganska stor egoism, vilket jag inte borde bli eftersom det förhoppningsvis är en del av det må-dåliga. Man mår inte bättre av att få andra att må sämre, nedvärdera och vara nonchalant. Tror jag inte iallafall, hoppas att jag aldrig kommer att få veta heller. Delen är precis motsatsen till vad den säger sig vara. Trist. Tror jag ska försöka att strunta i det och fokusera på det som JAG tycker är bra i mitt liv, inte vad delen tycker är dåligt. Tycker ni inte att det är en bra plan?

Har ni haft en mysig påsk mina hjärtegull?

Kommentarer
Postat av: Beccispeccis

Hello! Jag tror också att det går över, men jag HATAR såna här dagar!



Det blev en otroligt smarrig lunch. Avokado, paprika och Keso med smak av grillad paprika och så riskaka. Var inte alls hungrig så det blev kanon!



När kommer ni upp i helgen?



Kramkram

2009-04-14 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0