Torsdag = Fredag imorgon!

Göttans då. Ska sitta fint med lite helg efter en ganska seg och jobbig vecka. Sovit lite sådär, och drömt konstiga drömmar, eller hur Linda? Vill så himla mycket ha den där lägenheten så jag mår dåligt eftersom jag typ vet att den inte kommer bli vår. Har haft lite väl mycket flyt på sistone, så varför skulle det fortsätta? Fan, betyder detta att min nya friss på lördag kommer bli felfelfel? Men om den blir fel kanske lägenheten blir vår? Vad väljer man? Ful i håret eller ha ett hem? Jag tror jag vet vad jag hade valt. Har ju gått med tofs i typ ett år nu så vafan, då kan jag likaväl fortsätta med det.

Är alldeles ensam hemma, det händer inte alltför ofta nuförtiden kan jag ju säga. Tycker det kan vara skönt då och då, men jag saknar min lilla fruga lite. Har köpt en liten överraskning till henne idag, så hon ser flådig ut på jobbet i helgen. En annan ska inte göra ett skit i helgen. Förutom att gå till dyra frisören dårå. Grilla lite kanske, någon?

Jaha nähe mycket mer än så händer det inte. Ska slötitta lite på teven tills mitt favoritprogram börjar, nämligen Criminal Minds:) Imorgon är det jobb till kl 12, så jag klagar inte. Sen kommer mina favoritpajkar M & S. Sitter fint så att säga.

Trevlig helg mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej!



Jag och Charlotte bokar er på lördag.

Vi hörs!

2009-04-24 @ 00:07:02
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Haha ja tror iofs på din teori att han inte vågar annat än välja er nu me tanke på din hotdröm ;)ha en mysig helg!!Kramar

2009-04-24 @ 13:15:11
Postat av: Rebecca

Jag har varit och laddat upp med ögondroppar och ett storpack med tabletter!



Händer i helgen? AW, jobb och rosé i solen här. :)



Kram

2009-04-24 @ 16:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0