Väntar.

Sitter här och väntar på att mitt finbesök ska komma. Jag är ganska dålig på att vänta, kollar på klockan en gång i minuten och suckar. Kollat alla sidor på internet typ fem gånger, och vad ska jag göra nu då var det tänkt? Sören sover så han kan man inte räkna med. Får väl helt enkelt förlita mig på spotify och lyssna lite gamla godingar. Brände partyskivan tills på lördag igår, blev faktiskt ganska nöjd. Alltid härligt att lyssna igenom gammal musik och tänka tillbaka.

Sådärjan, då har väl ytterligare två minuter gått, härligt!

Kommentarer
Postat av: annie

finbesök minsann! det låter nåt det...



och rackarns va god den där maten såg ut, potatisen och det i förra inlägget. jag nästan dör av dregel.



förresten..ska handla om en o en halv timme lr så.. haka? kan hämta upp dig! ah, dåligt forum att fråga det. telefon nästa, hey!

2009-01-21 @ 18:21:19
URL: http://skiterivarskapetskasta.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0