Inte roligt med semester.

Iallafall inte när man måste plugga, och fan vad segt det går. Sjukt tråkigt, jobbigt och framförallt svårt. Ville hellre åka på utflykt och hitta på massa grejer när vi äntligen är lediga tillsammans, men nejdå, jag måste plugga. Får väl i och för sig skylla mig själv, men det gör fan inte det lättare. Hade velat åka på diverse shoppingrundor, som t ex Ullared och Freeport. Men det går ju inte, dels för att jag inte har tid, och dels för att jag måste spara mina pengar till Sthlm så man kan shoppa lite där dårå. Ska bli helt underbart mysigt och roligt, så att det händer något liksom. För här är det jäkligt dött, både för mej och Mr.M. Fast han ska i och för sig till Maxi nu, och det är ju en spännande utflykt, right?

Jaha, det var den pausen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0