God morgon!

Härlig dag idag, lite trött bara. Sista semesterdagen då ja, lite nervös är jag allt. Tycker det är ganska jobbigt att börja på nytt jobb, men man brukar ju komma in i det ganska fort. Nu kollar jag på sommarlovsmorgon, haha. Tycker det är sådär, kanske börjar bli för gammal för det nu.
Igår var det ju fotboll för hela slanten. Grymt mycket folk på avenyn ja, helt galet. Tog en öl på Hard Rock innan vi gick till bion, och eftersom Mr. M har tappat bort sitt visakort, så blev det lite strul med att hämta ut biljetterna, eftersom dom hämtas ut med kortet liksom. Så jävla puckat att det inte räcker med körkort kan jag tycka. Men iallafall så var vi tvungna att gå och skriva ut bokningsbekräftelsen, så det löste sej tillslut, men ja. Innan matchen började var det tävlingar och grejer, och gissa vem som fick gå ner och tävla? Javisst, Mr. M och två andra. Käka tre mariekex och sen vissla, och MIKE VANN:) Haha. Grym han är! Vann två biobiljetter, inte illa pinkat. Riktigt trevligt och kolla fotboll igår, trodde jag inte att jag skulle tycka. Kanske berodde på att det för en gångs skull var en bra match. Sen gick vi en sväng på avenyn och åkte hem till Pundargången.
Idag så ska jag städa av lite, igen. Fönstrena ser ut som skit, men orkar jag? Calle & Becca kommer hit imorgonkväll, ska bli trevligt. Kolla på kort från deras Greklandsresa.

Chilldax:)

Kommentarer
Postat av: MIcke

Heja Sverige!

2008-06-11 @ 10:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0