Tjugofjärde juni tjugohundraett

Blev jag och Mike ihop, alltså 7 år sedan idag. Herregöstanes vad längesedan tänker ni kanske. Och ja, det är ju ett tag sedan, men samtidigt känns det inte som det. Kanske inte som igår, men inte som för sju år sedan heller. Känns helt fantastiskt, och jag älskar honom så sjukt mycket den där mannen. Klart man har sina ups and downs, men känns fruktansvärt rätt.
Kärlekstrams tänker ni kanske, men ville bara skriva det. Som tillexempel idag när jag kom hem från jobbet väntade det en supergod middag på bordet, inte illa pinkat tycker jag;) Han är sjukt omtänksam och galet rolig, kan man ha det bättre? Kort och gott så är han den bästa för mig, och jag skulle inte vara jag utan honom.


Kärlek.

Idag bokade jag tid för sminkning på make up-store den lördagen då vi ska ha inflyttningsfest, så tjusig jag kommer bli. Även det är Mikes verk, eftersom jag fick den av honom när jag fyllde år. Har alltid önskat mig det och äntligen så fick jag det. Ska bli sjukt roligt! Längtar så till den helgen, kommer bli underbart att träffa alla igen. Känns som det var en evighet sen, även om det kanske inte var det...

Så får det vara.

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till kärleken!!! :)

2008-06-25 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0