Ibland...

...blir det som man tror, ibland inte. Har varit och kollat på soffa nu, EM hade väl inget speciellt tyckte vi. Så vi åkte till vårt kära chilli, igen! Haha, nu är det tillochmed så illa att personalen känner igen oss, så vi bara: ja, vi är här igen, ja. Hihi. Men vi har bestämt oss nu för den soffan, hittade ett jättefint soffbord till också, så nu är det bara att hoppas soffan finns kvar den 1/6. Ett litet problem ute ur hjärnan iallafall. Shir, jag kan fan inte fungera när en miljard saker försöker sno ens uppmärksamhet, jag kan inte ta tag i något, inte sova eller ingenting. Funderar bara och stressar upp mig över saker som jag borde göra men inte gör. Dessutom blir jag sjukt jobbig att ha och göra med, jag vet. Förlåt.

Jo, som plåster på såren till M, så hittade jag denna härliga bilden från i lördagsnatt:
image68
Älskar honom, den dära kycklingvingetuggande killen.

image69
Pillis & Frida på väg in!

image70
Frida, Tessi & Pillis :)

image71
Lite nervigt inför Balder ;)


image72e
Iiiihhhh, javisst. Åkte Uppswinget 3 gånger, lätt match;)

image74
Så härligt!

image75
Här har vi det satans trädet, grrr. Lite roligt att det stod Möller på det... Men gillar det ändå inte.

image76
Dumma träd.

image77
Groovy Mike.

image78
Härligt!

Med det säger jag bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0