Jajjemän

Hallå, heter det så? Jajjemän? Konstigt det ser ut... Fick nog en släng av dyslexi såhär på eftermiddagskvisten.
Iallafall, vad jag tänkte säga var att jajjemän (?) nu har jag varit ute på promenad, riktigt svettig, men ack så härligt, haha. Lunch har jag också hunnit med:


Tomatsoppa med vitlök, basilika och pasta. En klick fraiche på det sitter som en smäck.

Jodåsåattehh nu ska jag diska och SEN ska jag plugga. Känns som denna dagen bara smugit sig förbi liksom, har inte blivit många barn gjorda här inte kan jag ju säga. Budfirman som ska skjutsa hem vår soffa ringde en minut innan jag kom innanför dörren, typiskt när man för en gångs skull inte har med mobilen. När man väl har med den så är det inte en jäkel som ringer. Iallafall hade dom ringt till Mr. M också, men han satt och sket så han kunde inte heller svara. Vaddå kan man inte svara om man sitter på toa? Det borde ju vara ett av de säkraste ställena att svara i mobilen när man är på jobbet tycker man, men icke. Blir nästan irriterad, han antar alltid att jag kan fixa med alla sådana grejer, ringa hit och dit, säga upp det och flytta det andra. Jag tror jag ska strejka. Denna grejen får fan du ta hand om, min älskade. Vare sig du vill eller inte. Och nej det spelar ingen roll att du är mannen med lovorna, och pröjsade soffan, det spelar ingen som helst roll i denna kampen.

Haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, det är gött gumman! Stå upp i kampen :)

2008-05-27 @ 16:08:23
Postat av: frida

duuu skojjar.... äter du ogräset på soppan... sånt man alltid får på resturang o tar bort... blööö o du lägge rpå det frivilligt.... gaahhhh

2008-05-27 @ 16:10:45
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: Micke

HAHA! Pillis som fixar ALLT! :) jo, ja! Känns väl bra för självförtroendet att säga så!!

2008-05-27 @ 16:50:14
Postat av: Andreas

Haha! Jag känner igen problemet Micke. Sitta på dass på jobbet och snacka i telefon känns inte bra. Speciellt inte eftersom det låter fult med någon som pratar i telefon på jobb-toan. Micke, sen att du försörjer er.. Det tänker inte Pillis på? ;)Du gör helt rätt! Låt skolflickan jobba lite! ;) Kram på er! <3

2008-05-27 @ 19:23:31
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com
Postat av: micke

Problemet var att jag var på jobbtoan! så det var därför jag inte svarade..

2008-05-27 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0