Trött/Sjuk

Ingen vidare kombo kan jag ju säga. Huvudet känns som cement och halsen som om jag svalt en kilometer taggtråd. Verkligen inte min dag. Undrar om det någonsin är min dag? Ska bara ligga i soffan hela kvällen och inte göra ett skit, knappt jag orkar skriva här, men kände mig lite tvungen ja eftersom det var ett tag sen sist. Meningen "ett tag sen sist" är troligtvis den mest använda här hos Pillis, for the moment iallafall.
I helgen var vi ute och slarvade och hade roligt. Kan tänka mig bjuda på en bild eller två:

Väntade på Taxi-fanskapet som aldrig kom. Tur att man bor centralt så att det bara är att vissla till, så kommer det en ny. Den var dock inte gjord för 7 personer...


Så därför blev det lite sisådär med plats...


...jepp, men med lite vaselin så...


Jag har aldrig fattat att dom har ett topfloor på Excet, men där ser man, haha.


Andy kom på en blixtvisit, mycket trevligt tycker jag, och det ser ut som Mr. M gillar det han med...


Jag och mina finfina pinglor:)

Och det var alles därifrån, eller ja, allt jag orkar fixa just nu. Massa andra kort, men det tar vi en annan dag.
Förresten provade jag min bröllopsoutfit idag, blev ju inte så dumt trots allt. Fast bekväm är det sista jag känner mig i fina käder kan jag ju säga, inte jag riktigt, men vad gör man inte för sin lilla storasyster?

Nu är det 2 1/2 män som gäller här, älskar verkligen den serien, så jväla rolig. Perfekt medicin för mig idag.

Bye Bye Äppelpaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0