JAAAAAA!

Life is good. Så jävla sjukt bra. Jag med för den delen.

Nu ska ni få höra varför detta är den bästa dagen på år och dar, iallafall när det gäller min karriär, haha. (Ironi för er som inte hajar).

1. Jag klarade läkemedelskemi-tentan. Kan ni fatta? Jag klarade den! Jag som låg och grät efter att den var gjord i tron om att jag inte klarat den, men det var helt fel. Fel fel FEL. Jag klarade den!!!!! Jag är så glad så jag till och med använder massa utropstecken efter varandra trots att jag hatar det, fattar ni då hur glad jag är? Damn vad jag är bra.

2. Mitt examensarbete är inte bara godkänt, utan väldigt snart VÄL GODKÄNT!!!!!! Helt sjukt, är så stolt. Fick en examinator som jag verkligen inte ville ha, nämligen Mr Ashton, men herregud vad bra det gick. Det hade jag aldrig kunnat drömma om. "Ett utomordentligt välpresenterat arbete som andas ett moget och professionellt förhållningssätt till uppgiften".

Ursäkta min kaskadspya av självupptaget babbel, men jag är så glad. Känner mig på riktigt så jävla stolt över mig själv, en inte så bekant känsla i min värld. Just därför tycker jag verkligen att jag är värd att vara nöjd med mej själv idag.

Som pricken över i är det torsdag imorgon, och min favoritbit kommer äntligen hem till mej. Ska bli underbart med långhelg, och massa tid att bara umgås och mysa. Ska hem till mamma lite, festa lite och förhoppningsvis vara ute i solen en massa. Och fira utav bara helvete. Examen om mindre än två månader, fan vad härligt!

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

GRATTIS! Jag är också stolt över dig gumman. :) Visste att du skulle fixa det.



Kanske kan vi höras under påsk? När kommer du till Götet igen? Saknar dig!!!



Puss&kram

2009-04-08 @ 21:12:54
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag ses väldigt gärna! Vi kan ju prata om det imorgon när vi hörs. Jag slutar 16.00 och då ska jag och Calle in en sväng till stan, men vi är ju hemma till kvällen.



Nu ska jag snart sova. *zzzzzz*



Kramkram

2009-04-08 @ 22:38:23
Postat av: Rebecka

Grattis Grattis! Du har all andledning att använda många ! hahahahaha är glad för din skull!

2009-04-09 @ 09:28:58
URL: http://reebbbeckas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0