Hej hej hallå PRESS.

Alltså nu börjar det bli jobbigt här, jobbigt på riktigt. Allt jag gör är förknippat med min jävla tenta. Pluggar jag inte tänker jag läkemedelskemi konstant. Tur att jag har min partner in crime, Frida. Funkar ganska bra att plugga över telefon, sisådär 4-5 timmar får vi nog ihop varje dag, tur att det inte är överdrivet dyrt att telefonera. Man har en sån otrolig press på sej så om jag inte bryter ihop innan onsdag är det ett under. Klarar jag tentan så ryker kanske den dära champagne flaskan, eller vad säger du Frida?

Mycket skönt att jag troligtvis har fått jobb över sommaren iallafall, i Halmstad. Men förstår inte riktigt att detta händer på riktigt. Allt snurrar så fort så jag vet inte. Bra eller dåligt, inte vet jag. Inget mer pluggande på väldigt länge, kan inte riktigt fatta att detta förhoppningsvis är sista gången jag sitter och hårdpluggar i väldigt många timmar dagarna innan tenta. Har man aldrig pluggat kan man nog inte förstå riktigt hur sjukt skönt det ska bli. Finns inte i min värld just nu. Hoppas man får en känning på onsdag av hur det gått, så man kanske kan hoppas lite iallafall.

Ett helt inlägg om tentan. Bra jobbat. Men då kanske ni förstår hur stor del av mitt liv det är just nu, sisådär 99 %. Resterande tid går åt till livsupphållande åtgärder just nu. Inget mer. Möjligtvis en omgång SkipBo eller två. Tycker bara det är tråkigt att man inte har någon att spela med som bjuder på motstånd, gick alldeles för lätt igår. Ingen sport. På tal om sport så kom min Älsk precis hem och... dom vann! FANTASTISKT bra jobbat. Kanske.

Puss&Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0