Spritt språngandes...

...galen blir jag på en viss Mr M. Gaah, shit. Märks att han har legat hemma några dagar nu och inte kunnat göra ett skit (eller ja... haha). Han får värsta utbrottet bara för att han MÅSTE kolla på fotboll just idag klockan 21. Som alla vet är det då veckans TV-höjdpunkt är, nämligen Desperate Housewives. Nuförtiden följer jag inte många serier, men detta är den absolut nödvändigaste. Och ja, jag vet, sjukt nödigt att bråka om tv-program, men blir sjukt sur när han påstår att han ALDRIG får kolla, men han får för fan ALLTID kolla, utom just tisdagar kl 21. Hallå är det för mycket begärt. Gaah, jävla surpuppa. Morr. Fan vad jag längtar efter en större lägenhet, hade kunnat ge (nästan) vad som helst för att ha en just nu. Kunna slänga igen en dörr HÅRT, istället för att sätta sig vid dator och slänga på sig hörlurarna. Inte riktigt samma sak i min värld, man syns ju fortfarande liksom, och stör gör det inte heller. Med tanke på att man måste gå upp tidigt imorgon och skriva en fucking jävla tenta gör det inte bättre. Som vanligt önskar man att man pluggat mer, så dax nu ja.

Pillis i ett nötskal:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0